Kaip suprasti SEO fenomeną?

BilijonasSEO visiem dažnai internete matoma, tačaiu ne visiem gerai suprantamas sąvoka. Galima pradėti nuo to, kad SEO yra sutrumpintas vertinys iš anglų kalbos, reiškiantis „optimizavimą paieškos sistemoms“. Seo optimizavimas visų pirma galėtų būti įvardintas kaip tam tikras procesas, orientuotas į konkrečios svetainės, internetinio puslapio, internetinės parduotuvės, blogo ir kt. Iškėlimą. Tai yra sistema, funkcionuojanti apjungiant daug skirtingų veiksmų, siekiant vieno tikslo. SEO susidaro iš tam tikros svetainės paruošimo būsimiems lankytojams. Šis paruošimas susideda iš pastangų padaryti svetainę kuo patrauklesnę ir teikiančią didžiausią naudą lankytojui. Specialistų tikslas yra padaryti atitinkamą svetainę aukščiau iškeltą paieškos sistemose.

Straipsnelyje aptariamas seo optimizavimas skirstommmas į vidinį ir išorinį seo. Vidinis seo apima techninius tinklapio organizavimo darbus, kad bet kuri paieškos sistema paprasčiau suvoktų svetainėje esantį turinį. Čia svarbų vaidmenį vaidina tekstų raktažodžiai, turintys sudaryti ne daugiau nei tris procentus teksto. Kartais vyrauja nuomonė, kad vadinamuosius seo straipsniukus gali parašyti bet kas, net ir nelabai pagrindines rašvedybos taisykles išmanantis asmuo. Tačiau svarbu nepamiršti, kad, jeigu teksto pavadinimas nebus taisyklingas,prasmingas ir patrauklus, o pačiame straipsnyje bus palikta begalė klaidų, darbas bus bevertis. Vidinis seo vykdomas, atliekant techninę puslapio optimizaciją, efektyvaus duomenų panaudojimo procesai, puslapio struktūro priežiūra, kad šis nenukryptų nuo priimto standarto, turinio optimizacijos procesai ir kiti darbai, atliekami įmonės puslapio lygmenyje. Išorinis seo, šiuo atveju, vykdomas nebe įmonės, paslaugos, prekės puslapyje, bet jau klientų, partnerių svetainėse arba specializuotuose platformose. Čia svarbiausias nuorodų, vedančių į tikslinį puslapį talpinimas. Jei partnerių puslapyje pateiktas turinys kupinas nurodų į tam tikrą svetainę, jos lankomumas padažnės, ji taps matoma paieškos sistemose. Išorinį seo galima išskaidyti į SEO socialiniuose tinkluose (Twitter, Facebook, Linkedin, Youtube, Instagram ir kt.), procesą, kai nuorodos gaunamos iš panšios tematikos puslapių bei puslapių tvarkymas ir redagavimas.

Planuojantys kurtis savo svetainę turi žinoti, kad vien tik sukūrimo ir gražaus apipavidalinimo nepakanka. Kad svetainė būtų lankoma reikalingas atidus seo optimizavimas. Rašant tekstus reikia protingai pasirinkti raktažodžius, kad svetainė būtų lengvai surandama. Nevertėtų pamiršti, kad žmonės į paieškų sistemą dažnai veda „švepla“ lietuvių kalba parašytus raktažodžius, kai kur paliekant angliškas formas, nededa lietuviškų raidžių ir panašiai. Kartais į sistemą vedamos frazės, kuriose nesutampa linksniai. Svarbu sukuti savos svetainės saitų partnerių ar kitų setainių portaluose. Kad tam tikro puslapio seo optimizacija būtų atliekama kokybiškai, patariama samdytis gerus specialistus. Tai nėra pigi paslauga, tačiau perspektyvoje – ypač atsiperkanti investicija.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *