Išorinė komunikacija per karantiną galėtų pasakoti klientams ir auditorijai apie tai, kaip įmonė įveikia įvairius iššūkius, kaip rūpinasi savo klientais, kad šie neužsikrėstų, kaip darbuotojai padeda šalies žmonėms pandemijos metu. Tokia istorija ilgiau užsiliktų žmonių atmintyje, todėl ji padėtų didinti prekės ženklo žinomumą ir reputaciją, įmonė išsiskirtų iš savo konkurentų.
Pasakojimas ar skatinimas pirkti?
Galbūt kai kas nesutiks su tokiu išorinės komunikacijos planu vien todėl, kad ji neskatina pardavimų. Rinkodaros specialistai yra seniai sukūrę formulę 3+1, kurią taikant užtikrinami didesni pardavimai. Ši formulė reiškia, kad trys žinios auditorijai turėtų būti informacinio pobūdžio – įdomios istorijos, naujienų pristatymas, sveikinimai su šventėmis. Ir tik viena žinutė turėtų tiesiogiai skatinti pardavimus. Tokiu būdu įmonė neįkyri su savo naujienlaiškiais, net ir tiems žmonėms, kurie dabar nesiruošia nieko pirkti, naujienlaiškis gali būti įdomus.
Kaip vykdyti išorinę komunikaciją?
Visų pirma išsirinkite naujienlaiškių siuntimo platformą, su kuria už nedidelį mokestį galėsite kurti laiškus ir juos išsiųsti visai savo auditorijai. Jeigu tokios platformos nežinote, išbandykite vivasend.lt
Apgalvokite visų mėnesio naujienų planą. Jeigu siųsite po 1 laišką per savaitę – jums teks apgalvoti 4 laiškų planą. Bandant suprasti, koks turinys galėtų būti skelbiamas, paimkime pavyzdį – įmonė vysto veiklą, teikdama grožio paslaugas ir grožio produktus moterims.
Pagalvokite, kokie moterų poreikiai šiuo metu, artėjant šventėms ir po jų. Moterys nori būti gražios net ir per karantiną būdamos namuose. Galbūt jos turi daugiau laiko, nes yra prastovose, todėl galima pasiūlyti grožio procedūrų namuose.
Įmonės atstovė galėtų papasakoti, kaip ji prižiūri savo odą net ir per karantiną. Prieš šventes moterys nori spindėti, todėl joms papasakokite, kaip atlikti rūgštinio veido valymo ar kitą procedūrą, po kurios veidas tampa skaistesnis.
Išorinė komunikacija bus veiksminga, jei laiškuose moterys jau nuoširdumą, dėkingumą už nemokamai suteiktą konsultaciją.
Kitame laiške nepamirškite pasveikinti su artėjančiomis šventėmis. Šiame laiške galite pasidalinti kaip sekėsi praėjusiais metais, pandemijos laiku ir kokie tikslai ateinantiems metams.
Ketvirtame laiške pasiūlykite produktų, nepamirškite susieti jų su anksčiau dalintasi informacija. Jeigu mokėte kaip atlikti veido valymą, pasiūlykite įsigyti produktų, kurie padės atlikti šią procedūrą.
Būkite kūrybingi, eksperimentuokite ir atsirinkite veiksmingiausią išorinės komunikacijos strategiją.