Ką svarbu žinoti apie benzininio pjūklo variklį ir jo veikimo principą?

Benzininis pjūklas – tai itin patogus sodo prietaisas be kurio jau ne tik daugelis sodininkų, bet ir miškų savininkų neįsivaizduotų savo lauko valdų priežiūros. Nesvarbu, ar jūs esate paprastas ūkininkas, kuriam tereikia apgenėti medžius ar susipjaustyti malkas kūrenimui, ar esate profesionalus miškininkas, kertantis medžius – yra visiškai aišku, koks svarbus šiais laikais prietaisas yra benzininis pjūklas.

Standartinis benzininis pjūklas turi specialią grandinę su ašmenimis. Grandinė eina per visą pjovimo išsikišimą. Už grandinės judėjimą yra atsakinga išcentrinė sankaba, bet kai variklis dirba tuščiąja eiga, ji yra išjungiama. Kai variklio darbas pagreitėja, išcentrinės sankabos plokštės ima suktis išorėje, įsijungia sankaba ir benzininio pjūklo grandinė ima veikti sparčiai.

Iš pačių svarbiausių pjūklo dalių negalima nepaminėti aušinamo dvitakčio benzininio variklio. Šį kartą plačiau bus aptariamas būtent dvitaktis pjūklo variklis, nes jis yra vienas populiariausių.

Ką reikia žinoti apie benzininio pjūklo dvitakčio variklio darbą?

  • standartiškai jo darbinis tūris yra apie 49 kubinius centimetrus;

  • jis sudarytas iš cilindro, stūmoklio, alkūninio veleno, karbiuratoriaus ir magneto. Bendras variklio svoris paprastai nesiekia 2 kilogramų;

  • jis gali išvystyti apie 3 arklio galias;

  • variklis užvedamas traukiamu starteriu;

  • uždegimas atsiranda iš specialaus magneto, kuris yra prijungtas prie uždegimo žvakės. Dujos, kuras ir oras yra sumaišomi su karbiuratoriumi ir įtraukiami į variklį per vakuumą, kurį turi pjūklo karteris.

  • karteris, kaip ir kai kurios kitos variklio dalys gali būti keičiamos. Tuomet jums nereikia keisti viso pjūklo ir taip galite sutaupyti pinigų. Labai svarbu, kad jūsų įsigytas karteris pakeitimui būtų tinkamas pagal turimo pjūklo techninę charakteristiką. Ši taisyklė galioja visoms keičiamoms prietaiso dalims.;

  • išmetamosios dujos pasišalina per kibirkšties iškroviklį;

  • variklis turi nedidelį kuro siurblį ir atskirą grandinės kuro rezervuarą, kuris yra skirtas tos grandinės sutepimui ir tuo pačiu ilgesniam jos išsaugojimui;

  • į benzininio pjūklo baką paprastai telpa apie 0,5 litro benzino, sumaišyto su dvitakčio variklio tepalais;

Vienas iš apskritai įdomiausių dalykų, kalbant apie benzininio pjūklo variklį, yra jo arklio galios. Labai įdomu tai, kad variklis gali išvystyti arklio galias pagal savo turimą svorį. 1 arklio galia pasiekiama ties 1 kilogramu svorio. Taip yra todėl, kad pjūklo variklis yra aušinamas oru. Būtent dvitaktis benzininio pjūklo variklis gali generuoti dvigubai didesnę arklio galią nei to paties darbinio tūrio keturtaktis variklis.

Šiuo metu kaip tik ieškantiems pačio geriausio benzininio pjūklo, verta pasidomėti plačiau ir aiškiai apsibrėžti savo poreikius. Tai yra, ką ketinate pjauti ir kaip dažnai naudosite prietaisą. Nuo to priklausys pjūklo galingumas ir variklio pasirinkimas. Kuo galingesnis benzininis pjūklas – tuo jis kainuos brangiau. Tačiau visada verta paieškoti ilgiau ir atrasti geresnes nuolaidas prekyboje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.